معصومه برادران معصومه برادران
  • خانه
  • بلاگ
    • بازاریابی
    • فروش
  • دوره های آنلاین
  • محصولات
  • دلنوشته ها
  • حساب کاربری
  • ارتباط با من
منو
  • خانه
  • بلاگ
    • بازاریابی
    • فروش
  • دوره های آنلاین
  • محصولات
  • دلنوشته ها
  • حساب کاربری
  • ارتباط با من
loading...

چگونه با مشتری مداری،مشتریان را مجنون خود کنیم؟

در آگوست 21, 2020
چاپ ایمیل

پادکست و نسخه ی صوتی مقاله

مدت زمان گوش دادن به این پادکست 12 دقیقه و 21 ثانیه

مشتری مداری یکی از واژگان بسیار مهم در بازار بزرگ رقابت به حساب می آید و هر کس یا هر شرکت و سازمانی که به مشتری مداری اهمیت بیشتری بدهد،صد درصد در این بازار موفق تر خواهد بود .

تقریبا 99 درصد از کالاها و خدماتی که تولید میشوند  نیازمند مشتری می باشند و در کل همین مشتری ها هستند که وجود آنها باعث شکل گیری مشاغل و خدمات متنوع شده است .بنابراین اگر مشتری ای  وجود نداشته باشد همه ی اینها  نیز بی معنا خواهند شد.

با تمام این تفاسیر ، مشتری ها باعث شدند که تمامی کسب و کار ها به طور خواسته یا ناخواستی وارد رقابتی شوند که برای پیروزی در آن و جذب مشتری بیشتر به سمت کسب و کارشان ،نیاز به مهارتی به اسم مشتری مداری پیدا کنند .

مشتری مداری

 

مهارت مشتری مداری در سال های طولانی ، مورد تحقیق و بررسی های زیادی  قرار گرفت تا افراد متوجه شوند که چه عواملی باعث میشود تا مشتری ها به سمت کسب و کار آنها جذب و یا دفع شوند.

در این مقاله قصد دارم به مهم ترین نکات مشتری مداری که باعث جذب و ماندگاری افراد به  شرکت یا برند شما میشود ،بپردازیم ..

 در تمامی کسب و کار ها ،تنها یک رئیس وجود دارد (مشتری)

او میتواند هر کسی در شرکت ،از مدیر عامل گرفته تا پایین را اخراج کند،

“تنها با خرج کردن پولش در جایی دیگر”

“سم والتون”

بیشتر بفروشیم یا بیشتر مشتری جذب کنیم؟

تمام سازمان ها و شرکت هایی که ما در زندگی خود با آنها سر و کار داریم ،به دو دسته تقسیم میشوند: